Ir al contenido

Documat


Problemes robòtics per al desenvolupament del pensament computacional amb futurs mestres d’educació infantil: Implementació d’una seqüència didàctica amb robots educatius amb futurs mestres

  • Autores: Gemma Sala Sebastiá, Adriana Breda Árbol académico, Alicia Sánchez Brualla, Vicenç Font Moll Árbol académico
  • Localización: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 6, 2023
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      Les autores del treball van dissenyar una seqüència didàctica per desenvolupar el pensament computacional dels futurs mestres d’educació infantil amb l’ús d’un robot educatiu i s’implementà amb 97 estudiants del Grau d’Educació Infantil d’una universitat catalana. L’objectiu d’aquest treball és caracteritzar el seu coneixement matemàtic i computacional amb les eines del Enfocament Ontosemiòtic. Els resultats mostren debilitats importants del coneixement matemàtic-computacional.

    • English

      The study authors' designed a didactic sequence to develop the computational thinking of future early childhood education teachers using an educational robot. It was implemented with 97 students of the Early Childhood Education Degree at a Catalan university. The aim of this work is to characterise their mathematical and computational knowledge using the Ontosemiotic Approach. The results show significant weaknesses in mathematical-computational knowledge.


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno