Carlos Agudelo Carvajal, Berta Barquero, Marianna Bosch , Angela Garcia, Carolina Pipitone, Janielly Verbisck
Es presenta el dissenyi anàlisi d’una proposta de formacióinterdisciplinàriabasada en els Recorregutsd’Estudi i Investigació per a la Formació del Professorat. S’hiproposa una interacció dela formació disciplinar i didàctica,entrematemàtiques i ciències,delprofessorat en formació inicial de Primària, al voltant de laqüestió:Què vol dir classificar?L’alumnat reflexionasobre la importància de les classificacions, tant en la construcció del coneixement científic com en la vida quotidiana.
Thedesign and analysis of an interdisciplinary training proposal based on the Study and Research Pathsfor Teacher Educationarepresented. We propose an interaction of disciplinary and didactic training, between mathematics and science, for primary school pre-service teachers, around the question: What does it mean to classify?The students reflected on the importance of classificationin constructing scientific knowledge and in everyday life.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados