Ir al contenido

Documat


Quanta aigua més que terra hi ha al nostre planeta?

  • Adela Terraza [2] ; Lourdes Figueiras [1]
    1. [1] Universitat Autònoma de Barcelona

      Universitat Autònoma de Barcelona

      Barcelona, España

    2. [2] CEIP Fructuós Gelabert, Barcelona
  • Localización: NouBiaix: revista de la FEEMCAT i la SCM, ISSN-e 2014-7104, ISSN 1133-4282, Nº. 30, 2011, págs. 24-31
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      Hi havia una vegada una escola. I a l’escola, hi havia una classe d’educació infantil que es deia falcons. I a la classe dels falcons, hi havia vint-i-cinc nens i nenes que volien saber-ho tot sobre el mars i els oceans. Així doncs, van començar a fer-se preguntes, a consensuar-les, a valorar les possibilitats que tenien de trobar-hi resposta, a gaudir estudiant i parlant de ciències amb les seves famílies. Un dia va sorgir la pregunta ‘‘Quanta aigua més que terra hi ha al nostre planeta?’’ i en el procés de trobar-hi la resposta, els nens i les nenes van trobar-se amb fraccions, percentatges, metres quadrats, vèrtexs, arestes, cares, metres cúbics i nombres molt i molt grans.

    • English

      Once upon a time, there was a school. And in this school, there was a classroom named hawks. And the twenty five children from the classroom named hawks wanted to know everything there was to know about oceans and seas. Therefore they began to ask some questions, to make some agreements, to evaluate their possibilities to obtain answers. And they had a good time studying and talking about science at home. One day, the question was: ‘‘How much more water than land is there on Earth?’’, and in the process of finding the answer, they encountered fractions, percentages, square meters, vertices, edges, facets, cubic meters and some very big numbers.

  • Referencias bibliográficas

Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno