Ir al contenido

Documat


Proceso de Evaluación en Títulos Universitarios con Modalidad Virtual

  • Miguel Gea Megías [1] ; Miguel González Laredo [1] ; María José Álvarez Suárez [1] ; Rosana Montes Soldado
    1. [1] Universidad de Granada

      Universidad de Granada

      Granada, España

  • Localización: Revista Iberoamericana de Tecnologías del Aprendizaje: IEEE-RITA, ISSN 1932-8540, Vol. 5, Nº. 3 (Ago.2010), 2010, págs. 97-104
  • Idioma: español
  • Títulos paralelos:
    • An Assessment Process for Virtual Modalities in Higher Education Curricula.
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • The European Higher Education Area (EHEA) and the adoption of Information and Communication Technologies (ICT) represent relevant challenges in Spanish universities.

      Nowadays, Universities are involved in the adaptation of current tittles to this new framework with the support of the Spanish Agency ANECA for quality assurance. This paper reviews the procedure to evaluate curricula in virtual modalities, and propose new issues to check in case of virtual or ICT-enhanced modalities.


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno