Ir al contenido

Documat


Elaboració d'Una rúbrica per avaluar la competència reflexiva

  • Laura Serra-Saurina [1] ; Àngel Alsina Pastells [1] ; Sara Ayllón Gatnau [1] ; Jordi Colomer Feliu [1] ; Rosario Fernández Peña [1] ; Judit Fullana Noell [1] ; Maria Pallisera Diaz [1] ; Marc Pérez Burrie [1]
    1. [1] Universitat de Girona

      Universitat de Girona

      Gerona, España

  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 60-63
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • L’aprenentatge reflexiu (AR) és una metodologia docent que té com a objectiu cercar que l’alumnat prengui consciència del seu procés d’aprenentatge i, a través d’això, fomentar l’aprenentatge autònom i autoregulat, així com el seu compromís actiu amb el seu procés de formació i la millora de les seves habilitats personals i professionals. Un dels temes difícils d’abordar en aquest tipus d’aprenentatge és el de la seva avaluació. El treball que presentem és el procés d’elaboració d'una rúbrica que ajudi al professorat a avaluar el nivell reflexiu dels estudiants a partir de narracions escrites i, al mateix temps, els orienti en l’aprenentatge de la seva competència reflexiva


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno