Ir al contenido

Documat


Itineraris d'ensenyament de es matemàtiques a l'educació primària

  • Autores: Ángel Alsina i Pastells Árbol académico
  • Localización: Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 459, 2019, págs. 16-21
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Es presenta una visió de l'ensenyament de les matemàtiques a l'educació primària a partir d'itineraris didàctics entesos com una seqüència d'ensenyament intencionada que contempla tres nivells, des de l'aspecte concret fins al simbòlic: un primer nivell d'ensenyament en contextos informals (situacions de la vida quotidiana, materials manipulatius i jocs), un segon nivell d'ensenyament en contextos intermedis (recursos literaris i entorns tecnològics) , i un tercer nivell d'ensenyament en contextos formals (recursos gràfica)


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno