Ir al contenido

Documat


Tradició educativa nacionalista a Eslovènia i educació matemàtica

  • Autores: Joaquim Giménez Rodríguez Árbol académico, Dusan Pagon, Marko Razpet
  • Localización: Comunicació Educativa: revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya, ISSN-e 2339-5559, ISSN 1575-9911, Nº 8, 1995, págs. 17-19
  • Idioma: catalán
  • DOI: 10.17345/comeduc199517-19
  • Enlaces
  • Resumen
    • Ja portem dos anys i mig de relacions entre aquest país amb 22 km de costa mediterrània i la Universitat Rovira i Virgili. És un bon moment per reflexionar sobre alguns trets del sistema educatiu eslovè, la formació del professorat i l’especificitat de l’educació matemàtica en aquesta formació. El Programa Tempus-Phare anomenat Millora de la formació dels ensenyants de secundària en Matemàtica, on s’emmarquen les nostres relacions és un programa d’ajut material de la Unió Europea a països de l’àrea de l’Est d’Europa i de mobilitat de professors i estudiants. Una de les àrees prioritàries per a Eslovènia era precisament la Formació didàctica específica del Professorat de Secundària.

  • Referencias bibliográficas
    • KRIZMAN, A. i SEVER, J. Univerza Mariboru. Maribor. 1989.
    • ZVAGA, P. Faculty of Education in Ljubljana. Ljubljana.1992.

Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno