Ir al contenido

Documat


Pentsamendu estatistikoa: ulermena eta ohiko akatsak

  • Autores: Ainhoa Berciano Alcaraz Árbol académico, Guadalupe Gutiérrez Guzmán, Jon Anasagasti Aguirre
  • Localización: Ekaia: Euskal Herriko Unibertsitateko zientzi eta teknologi aldizkaria, ISSN 0214-9001, Nº. Extra 1, 2014 (Ejemplar dedicado a: 2013 Estatistikaren Nazioarteko Urtea), págs. 81-90
  • Idioma: euskera
  • Enlaces
  • Resumen
    • Egungo gizartean, hezkuntza estatistikoa oso garrantzitsua da. Artikulu honek hainbat hausnarketa egingo ditu estatistika ikas-irakaskuntza errealitatearekin lotzeko beharraz. Horretarako, irakasle-eskola ikasleek dituzten kognizio-akats azterketa hartuko du abiapuntu. Izan ere, elkarrengandik urrun daude, eskolan ikasten den eta bizitzan erabiltzen denaren artean; horrela, Estatistikako kontzeptuak era algoritmikoan ikasten dira eta ondorioz lortutako ezagutzak ez dira esanguratsuak. Azkenik, behartuta egongo gara estatistika eguneroko arazoekin uztartzeko, hezkuntzaren metodologi aldaketaren proposamena egitera.


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno