Francisco Grimaldo Moreno , Miguel Arevalillo Herráez
La docència d'assignatures d'informàtica en titulacions no tècniques normalment requereix una adaptació de continguts que permeta cobrir la gran diversitat de coneixements de partida dels estudiants. En aquest article presentem una combinació d'estratègies d'aprenentatge i de mètodes d'avaluació que contribueix a anivellar els coneixements inicials dels estudiants així com al desenvolupament de competències transversals. En particular, s'apliquen mètodes d'aprenentatge actiu en la docència dels continguts teòrics, per a involucrar l'alumne en el procés; s'empra l'aprenentatge basat en projectes en els laboratoris, per a incrementar la seua motivació intrínseca a través de l'adquisició de coneixements pràctics fàcilment aplicables en la seua vida diària: i s'apliquen tècniques d'aprenentatge cooperatiu, per a desenvolupar l'habilitat de treball en grup. Els resultats obtinguts mitjançant l'aplicació de l'estratègia mostren un impacte positiu sobre els resultats acadèmics dels alumnes
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados