Ir al contenido

Documat


Resumen de Del tot al no-res: divulgant el pensament borrós a partir d'una exposició al Museu de Matemàtiques

Queralt Viladevall Valldeperas, Ángel Alsina i Pastells Árbol académico, Joan Carles Ferrer i Comalat Árbol académico

  • català

    Aquest article presenta els resultats de l’aprenentatge no formal generats en una exposició al Museu de Matemàtiques de Catalunya (MMACA) al voltant dels principals quantificadors i el pensament borrós. S’infereix que les exposicions de contingut matemàtic fomenten aquest tipus d’aprenentatge matemàtic, i per tant, se’n desprèn la importància de poder comptar amb espais que promoguin activitats d’aquesta mena, com ara el Museu de Matemàtiques.

  • English

    This paper presents the non-formal learning generated by an exhibition at the Museum of Mathematics of Catalonia. The topic was the relationship between quantifiers and fuzzy thinking. It is inferred that exhibitions of mathematical content encourage this type of mathematical learning, and therefore that it is important to have places that promote this type of activity, such as the Museum of Mathematics.


Fundación Dialnet

Mi Documat