págs. 226-229
Kardar-Parisi-Zhang Universality
Ivan Corwin
págs. 230-239
págs. 242-268
págs. 269-275
Can Math Education Research Improve the Teaching of Abstract Algebra?
Timothy Fukawa-Connelly, Estrella Johnson, Rachel Keller
págs. 276-281
Alexander Diaz Lopez
págs. 282-284
WHAT IS...an Anabelian Scheme?
Kirsten Wickelgren
págs. 285-286
págs. 287-288
págs. 289-291
Using Mathematics...to Outwit Mosquitoes
József Z. Farkas, Stephen A. Gourley, Rongsong Liu, Abdul-Aziz Yakubu
págs. 292-294
I. M. Gelfand and His Seminar—A Presence
A. Beilinson
págs. 295-300
How Not to Be Wrong : A Book Review
Andrew J. Blumberg
págs. 301-303
págs. 304-304
págs. 305-308
págs. 309-309
págs. 312-317
págs. 318-325
págs. 326-335
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados