págs. 119-141
págs. 142-144
págs. 145-146
págs. 146-147
“I want to be a great mathematician” : An NFL Offensive Lineman Shows He’s One of Us
Stephen D. Miller
págs. 148-151
págs. 152-153
The Common Core and the Potential for Mathematicians to Improve the Teaching of School Mathematics
Jason Zimba
págs. 154-159
The Institute for Computational and Experimental Research in Mathematics (ICERM)
Jill Pipher, Sergei Tabachnikov, Homer F. Walker
págs. 160-162
Fall 2014 Departmental Profile Report
William Yslas Vélez, Thomas H. Barr, Colleen A. Rose
págs. 163-173
págs. 174-174
págs. 175-177
págs. 178-181
págs. 182-184
págs. 185-185
págs. 186-187
págs. 188-189
págs. 190-192
págs. 193-194
págs. 195-195
págs. 196-205
págs. 211-223
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados