La màquina universal: mètode infal·lible per resoldre qualsevol problema pedagògic mitjançant la intuïció historicocientífica
Josep Simon Castell
págs. 9-15
Textos històrics per a l'aprenentatge de les matemàtiques. El cas dels nombres negatius
Fàtima Romero Vallhonesta, María Rosa Massa Esteve , Iolanda Guevara Casanova, Josep María Puigvert
págs. 17-28
págs. 29-36
Les Institutions géométriques de la Chapelle
Joaquim Berenguer Clarià
págs. 37-44
Projecte educatiu: reproducció a escala de tres elements de la màquina de vapor de Francesc Santponç i Roca
Maria Montava
págs. 45-57
La metodologia didàctica en l'àlgebra de Josep Saragossà (1629-1679)
Anna Eroles
págs. 59-66
La enseñanza del concepto de función en los tratados de Benito Bails (1731-1797)
Domingo Martínez Verdú, María Rosa Massa Esteve
págs. 67-74
L'assignatura Història de la ciència i de la tècnica a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB), trenta anys després
Josep María Pons Poblet
págs. 89-100
Filosofia de la ciència, història de la ciència i didàctica de les ciències: perspectives teòriques actuals i emergència del model de gènere
Núria Solsona i Pairó, Mario Roberto Quintanilla Gatica, Yefrin Ariza
págs. 101-106
La taula periòdica dels elements químics
Pere Grapí Vilumara
págs. 107-108
La taula periòdica de les científiques
Núria Solsona i Pairó
págs. 109-114
Ensenyament d'històries sobre color i elements en l'Any Internacional de la Taula Periòdica
Rosa M., Maria del Tura Puigvert Masó
págs. 115-122
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados