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6th Workshop on Computational Approaches to Subjectivity, Sentiment and Social Media Analysis WASSA 2015: Workshop Proceedings : 17 September 2015 Lisboa, Portugal

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Listado de artículos

    • Multilingual Affect Polarity and Valence Prediction in Metaphors

      Zornitsa Kozareva

      pág. 1

      Artículo
    • Session 1: Multilingual Sentiment Analysis in Social Media

    • Session 2: The Influence of Context for Sentiment Analysis in Social Media

      • Enhanced Twitter Sentiment Classification Using Contextual Information

        Soroush Vosoughi, Helen Zhou, Deb Roy

        págs. 16-24

        Artículo
      • Your Sentiment Precedes You: Using an author’s historical tweets to predict sarcasm

        Anupam Khattri, Aditya Joshi, Pushpak Bhattacharyya, Mark James Carman Árbol académico

        págs. 25-30

        Artículo
      • Optimising Agile Social Media Analysis

        Thomas Kober, David Weir

        págs. 31-40

        Artículo
    • Session 3: Beyond Review Mining

      • Utilizing review analysis to suggest product advertisement improvements

        Takaaki Tsunoda, Takashi Inui, Satoshi Sekine

        págs. 41-50

        Artículo
      • Towards Opinion Mining from Reviews for the Prediction of Product Rankings

        Wiltrud Kessler, Roman Klinger, Jonas Kuhn

        págs. 51-57

        Artículo
      • Classification of deceptive opinions using a low dimensionality representation

        Leticia Cagnina, Paolo Rosso Árbol académico

        págs. 58-66

        Artículo
    • Session 4: Lexicon Generation and Visualisation for Sentiment Analysis

      • Extending effect annotation with lexical decomposition

        Josef Ruppenhofer, Jasper Brandes

        págs. 67-76

        Artículo
      • Analysing domain suitability of a sentiment lexicon by identifying distributionally bipolar words

        Lucie Flekova, Eugen Ruppert, Daniel Preoţiuc-Pietro

        págs. 77-84

        Artículo
      • Imagisaurus: An Interactive Visualizer of Valence and Emotion in the Roget’s Thesaurus

        Saif M. Mohammad

        págs. 85-91

        Artículo
    • Session 5: Posters

      • Personality Traits on Twitter-or-How to Get 1,500 Personality Tests in a Week

        Barbara Plank Árbol académico, Dirk Hovy

        págs. 92-98

        Artículo
      • págs. 99-108

        Artículo
      • A Linguistically Informed Convolutional Neural Network

        Sebastian Ebert, Ngoc Thang Vu, HInrich Schütze

        págs. 109-114

        Artículo
      • How much does word sense disambiguation help in sentiment analysis of micropost data?

        Chiraag Sumanth, Diana Inkpen

        págs. 115-121

        Artículo
      • Predicting Ratings for New Movie Releases from Twitter Content

        Wernard Schmit, Sander Wubben

        págs. 122-126

        Artículo
      • Beyond Sentiment: Social Psychological Analysis of Political Facebook Comments in Hungary

        Márton Miháltz, Tamás Váradi, István Csertő, Éva Fülöp, Tibor Pólya, Pál Kővágó

        págs. 127-133

        Artículo
      • Verb-centered Sentiment Inference with Description Logics

        Manfred Klenner

        págs. 134-139

        Artículo
      • Mining HEXACO personality traits from Enterprise Social Media

        Priyanka Sinha, Lipika Dey, Pabitra Mitra, Anupam Basu

        págs. 140-147

        Artículo
      • Opinion Holder and Target Extraction for Verb-based Opinion Predicates - The Problem is Not Solved

        Michael Wiegand, Marc Schulder, Josef Ruppenhofer

        págs. 148-155

        Artículo
      • Synthetic Text Generation for Sentiment Analysis

        Umar Maqsud

        págs. 156-161

        Artículo
      • Detecting speculations, contrasts and conditionals in consumer reviews

        Maria Skeppstedt, Teri Schamp-Bjerede, Magnus Sahlgren, Carita Paradis, Andreas Kerren

        págs. 162-168

        Artículo
      • Using Combined Lexical Resources to Identify Hashtag Types

        Credell Simeon, Robert Hilderman

        págs. 169-174

        Artículo
      • Sentiment Classification via a Response Recalibration Framework

        Phillip Smith, Mark Lee

        págs. 175-180

        Artículo

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