Putting History in Science: Resources for Teaching History of Science Component of Science Courses in Schools in the United Kingdom: Conferència de cloenda
Peter Ellis
págs. 9-18
El càlcul diferencial a la FranÇa del segle XVIII a través de l'anàlisi de llibres de text
págs. 19-23
Una experiència didàctica al voltant del 50è aniversari de l'estructura de l'ADN
Xavier Calvó, Francesc Catena, Núria Pérez Pérez
págs. 25-30
Errors històrics en l'explicació de la teoria de l'evolució
Agustí Camós Cabeceran
págs. 31-36
La producció de residus i el seu tractament en els llibres de text
Rosa Costa-Pau
págs. 37-47
És possible aprendre i ensenyar ciència ajudats de la història de la ciència?
Josep Maria Fernández Novell, Carme Zaragoza Domènech
págs. 49-53
El laboratori i la biblioteca del Col.legi de segona ensenyanÇa d'Eivissa al segle XIX
M. Neus García Ferrer
págs. 55-61
La història de la ciència i de la tècnica a l'educació secundària obligatoria: anàlisi i noves perspectives
Pau Gerez Alum
págs. 63-68
La conveniència de la història de la ciència en els textos de química a principis del segle XIX: una reflexió a partir de les posicions de Lavoisier i de Fourcroy
Pere Grapí Vilumara
págs. 69-73
L'obtenció de l'esperit ardent de Saturn: una activitat per iniciar el debat sobre els elements i les substàncies
págs. 75-85
Sabelotodo de la tabla periódica
Rita María Linares Lópezlage
págs. 87-93
L'ensenyament de la trigonometria: Aristarc de Samos (310-230 aC)
págs. 95-101
Unitat didàctica: història de l'ús de plantes medicinals
Francisco Pérez García
págs. 103-108
Els instruments científics dels instituts d'ensenyament mitjà: un extraordinari patrimoni cultural que hem de preservar i estudiar
Josep Simon Castell, Antonio García Belmar , José Ramón Bertomeu Sánchez
págs. 109-114
Història i ensenyament de la ciència al Museu d'Història de la Medicina de Catalunya
Alfons Zarzoso Orellana
págs. 115-122
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados