Ir al contenido

Documat


Millora de competències personals i prosocials a través de projectes d'Aprenentatge i Servei: Projectes de compromís social realitzats entre alumnes del Grau d'Educació Infantil i les escoles

  • Autores: Sílvia Blanch Gelabert, Mequè Edo i Bastè Árbol académico, Gemma París Romia
  • Localización: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 3, 2016
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      This research shows the results of the students’ perception of their personal and pro-social competences development. 575 Early Childhood and Primary Education students used a questionnaire to evaluate their competences.This study also analyses 23 students in depth.These results show us that students tend to perceive their own competences very highly. It also demonstrates that the students who implement Engagement projects,such as Service Learning, feel that they have improved their competences.

    • català

      Aquesta recerca mostra els resultats sobre la percepció de les competències personals i prosocials de 575 estudiants d’educació Infantil i primària fent el pràcticum, a través d’un qüestionari. L’estudi també analitza de forma qualitativa els canvis de 23 estudiants. Els resultats mostren com els estudiants solen tenir una percepció molt alta sobre les pròpies capacitats i que els alumnes que fan projectes amb compromís social, com l’ApS, perceben que han millorat més les seves competències.


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno