Ir al contenido

Documat


Cap a on va l'ensenyament de les matemàtiques?

  • Autores: J. Deulofeu Piquet
  • Localización: NouBiaix: revista de la FEEMCAT i la SCM, ISSN-e 2014-7104, ISSN 1133-4282, Nº. 50, 2024, págs. 34-42
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Aquest article, des d’una mirada positiva del futur de l’educació matemàtica, reflexiona sobre l’estat de les propostes actuals centrades en l’aprenentatge competencial i les situacions d’aprenentatge significatives a l’aula. La formació del professorat de matemàtiques és clau per millorar el sistema educatiu. Tot i que s’han fet progressos, hi ha un marge per millorar el model actual, per exemple, amb més presència de pràctiques a l’aula en el Màster de Formació del professorat o amb la formació continuada. Part dels reptes rellevants els trobem recollits en https://ja.cat/ReptesC2EM. Cal que dissenyar una agenda per poder treballar plegats i el Congrés Català d’Educació Matemàtica (C2EM) és un bon espai per fer-ho


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno