Anton Aubanell Pou, Joan Jareño Ruiz
Des de fa molt de temps, el nostre professorat dematemàtiques de totes les etapes educatives no universitàries està compromès en un procés de millora: canviant enfocaments generals, ajustant els continguts, enriquint metodologies, atenent perfils d’alumnes diversos... Són una prova d’aquest esforç les nombroses activitats de formació continuada i de millora professional (enmodalitats diverses i, en molts casos, amb una gran articipació) que es porten a terme, impulsades tant des de l’Administració com des de les associacions que tenim a Catalunya en el camp de l’educació matemàtica i que encapçala la FEEMCAT (Federació d’Entitats per a l’Ensenyament de les Matemàtiques aCatalunya). Entre aquestes activitats destaquen els congressos catalans d’Educació Matemàtica, C2EM, del 2016 (Barcelona) i del 2020 (Reus-Tarragona). En redactar aquestes pàgines s’han tingut en compte les conclusions del primer, els reptes formulats en el segon i les línies d’impuls treballades entre els dos.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados