Localización:Investigación para la mejora de las prácticas educativas desde una perspectiva holística / coord. por Blanca Berral Ortiz, José Antonio Martínez Domingo, Carmen Rocío Fernández Díaz, Juan José Victoria Maldonado, 2024, ISBN 978-84-1070-507-4, págs. 977-988
Grande-de-Prado, M., García-Martín, S., Baelo, R., & Abella-García, V. (2020). Salas Edu-Escape. Enciclopedia, 1(1), 12-19. https://doi.org/10.3390/encyclopedia1010004
Jeong, J. S., González-Gómez, D., & Prieto, F. Y. (2020). Sustainable and flipped STEM education: Interfaz en línea de evaluación formativa...
Jiménez, C., Arís, N., Magreñán Ruiz, N., & Orcos, L. (2020). Escape Room digital, usando Genial.Ly y un breakout para aprender álgebra...
Kelley, K., y Preacher, K. J. (2012). Sobre el tamaño del efecto. Psychological Methods, 17(2), 137-152. https://doi.org/10.1037/a0028086
Lathwesen, C., y Belova, N. (2021). Escape rooms in STEM teaching and learning-prospective field or declining trend? A literature review....
López-Pernas, S., Gordillo, A., Barra, E., & Quemada, J. (2019). Examinando el uso de un Escape Room Educativo para la enseñanza de la...
Makri, A., Vlachopoulos, D., & Martina, R. A. (2021). Digital escape rooms as innovative pedagogical tools in education: A systematic...
Moura, A., & Santos, I. (2020). Escape room en educación: Gamify learning to engage students and learn maths and languages.
En M. Bento & J. A. Lencastre (Eds.), Experiences and perceptions of pedagogical practices with Game-Based Learning & Gamification...