Ir al contenido

Documat


Rúbrica per a millorar les competències personals i prosocials a través de la implementació de projectes aps durant el pràcticum als graus de mestres d’infantil i primària

  • Autores: Sílvia Blanch Gelabert, Mequè Edo i Bastè Árbol académico, Gemma Romia París
  • Localización: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 4, 2018
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • español

      Aquesta recerca presenta una rúbricaper avaluar 21 competències personals i prosocials i es mostren els resultats de la seva implementació amb els estudiants de mestre d’infantil i primària durant el pràcticum del quart any a la Universitat Autònoma de Barcelona. En el marc del Compromís Social i de la metodologia mixta, els resultats dels estudiants es comparen amb els dels tutors de les escoles i de la universitat. Les dades mostren millors resultats amb els estudiants que fan ApS.

    • English

      This research presents a rubric to evaluate 21 personal and prosocial competences and show the results of its implementation with the students of the Early Childhood and Primary Educational degree during the internshipof the fourth year in the Universitat Autònoma de Barcelona. In the framework of the Engagementand using amixed methodology, the results of the students are compared with those of the tutors of the schools and the university. The data show better results with the students who developed SLP.


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno