Ir al contenido

Documat


Estudi de l’efectivitat de la classe inversa i la seva implementació a la Universitat de Girona: Xarxa d’innovació docent sobre classe inversa (XIDCI) de l’Institut de Ciències de l’Educació Josep Pallach - UdG

  • Autores: Cristina Bosch, Albert Lladó Martínez, Josefina Patiño Masó, Pilar Morera, Jordi Cicres i Bosch Árbol académico, Esperança Villar Hoz, Angels Xabadia Palmada, Gemma Renart i Vicens, Pere Torán, Maria del Carme Malagón Aguilera
  • Localización: Revista del CIDUI: Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació, ISSN-e 2385-6203, Nº. 6, 2023
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • English

      The Innovation Network on Flipped Classroom (FC) at the Universitat de Girona presents the results of a systematic review of the effectiveness of FC at the university level and a study about the implementation of FC methodology at the UdG. It isbased on interviews with experienced teachers, which collects and analyzes different planning, management and evaluation strategies. Finally, suggestions are included for those teachers interested in incorporating the FC method into their teaching.

    • català

      La Xarxa d’Innovació Docent sobre Classe Inversa (CI) de la Universitat de Gironapresenta els resultats d’una revisió sistemàtica de l’efectivitat de la CI en l’àmbit universitari; i un estudi sobre la implementació de la CI a la UdG fet a partir d’entrevistes a professors amb experiència, que recull i analitza diferents estratègies de planificació, gestió i avaluació. Finalment, s’inclouen suggeriments adreçats a aquells professors interessats a incorporar el mètode de la CI a la seva docència.


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno