Ir al contenido

Documat


Unha viaxe polo currículo canadense

  • César Docanto Vázquez [1] ; Andrés E. Cabana González [2]
    1. [1] IES David Buján (Cambre)
    2. [2] IES Salvaterra de Miño (Salvaterra de Miño)
  • Localización: Gamma: revista galega de educación matemática, ISSN 1578-2980, Nº. 14 (Febreiro), 2024, págs. 50-57
  • Idioma: gallego
  • Enlaces
  • Resumen
    • galego

      Neste artigo pretendemos dar unha visión global tanto do currículo canadense, fundamentalmente na etapa da “High School”, como da forma de facer no proceso de ensino-aprendizaxe nas esco-las de educación secundaria de Canadá. A idea é poder comparar o seu modelo de ensino das matemáticas co noso. A maiores, damos un par de detalles ao respecto das ferramentas tecnolóxicas máis empregadas na provincia de Ontario para o ensino dos diferentes bloques matemáticos e dei-xamos un debate aberto en relación a que sistema de ensino das matemáticas é mellor

    • English

      In this article we intend to give an overview of both the Canadian curriculum, mainly at the High School level, and the way of doing the teaching-learning process in Canadian secondary schools. The idea is to compare their mathematics teaching model with ours. Moreover, we give a couple of details about the most used technological tools in the province of Ontario for the teaching of the different mathematical strands and we leave an open debate about which mathematics teaching system is the best.


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno