Ir al contenido

Documat


Promoting engineering students engagementin overcoming their mathematical shortagesby using lagunon virtual assistant

  • J.I. Royo Prieto [1] ; I. Peña [1] ; R. Fuente [1] ; U. Gil [1] ; I. Ayesta [1] ; A. Unzueta [1]
    1. [1] Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

      Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

      Leioa, España

  • Localización: Ikaskuntza-irakaskuntza akademikoaren eremu berriak arakatzen / Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea (aut.), 2019, ISBN 978-84-1319-033-4, págs. 994-998
  • Idioma: inglés
  • Enlaces
  • Resumen
    • In this work the students’ engagement in utilizing self-learning virtual tools is evaluated from theresults obtained after carrying out a didactic experience with first-year engineering undergraduateswith the aim of helping them to overcome the lack of mathematical knowledge that they had at theinitial stage of their higher education studies


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno