Ir al contenido

Documat


Equilibrant les necessitats matemàtiques de l’educació general amb les de l’educació dels especialistes en matemàtiques

  • Autores: Alan J. Bishop
  • Localización: NouBiaix: revista de la FEEMCAT i la SCM, ISSN-e 2014-7104, ISSN 1133-4282, Nº. 12, 1998, págs. 43-54
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Aquest article analitza les noves propostes del currículum de matemàtiques de l'Ensenyament Secundari Obligatori a Catalunya i suggereix pautes per conceptualitzar el currículum amb l'objectiu d'equilibrar les diferents necessitats dels alumnes. Descriu la utilització d'activitats, projectes i investigacions, i centra la discussió global en el context de les investigacions recents sobre la dimensió social i cultural de l'educació matemàtica.


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno