Ir al contenido

Documat


L'estadística. La seva presència a la societat actual i al currículum de l'educació secundària

  • Autores: Francesc Borrell, Anna Pol Masjoan, Elisabet Saguer Canadell
  • Localización: NouBiaix: revista de la FEEMCAT i la SCM, ISSN-e 2014-7104, ISSN 1133-4282, Nº. 15, 1999, págs. 14-24
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Actualment l'estadística és una ciència en continu desenvolupament degut principalment als grans avenços de la tecnologia. Aquest desenvolupament hauria de produir canvis en la manera d'ensenyar l'estadística, però és una realitat coneguda que els currículums escolars responen de manera lenta als canvis que es produeixen a la societat. I l'estadística no n'és una excepció. S'ha de reconèixer que és essencialment una assignatura aplicada, que pot i ha d'estar a l'abast de tots els nostres alumnes. No és una matèria només per a matemàtics, malgrat la seva forta dependència de les matemàtiques. Per tant, el currículum d'estadística ha de trencar els motlles deterministes de l'ensenyament de les matemàtiques.


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno