These days when we go on a trip, we typically use GPS or look up the route on Google Maps with our phones; we can find out the distance, the duration, and even the cost of the trip. We don’t make any calculations ourselves, we just use digital tools now available to anyone. Schools cannot turn their backs on technology, especially in primary education, which is when children start using it, but teachers must now assess the role that each digital tool should play in our students’ learning of mathematics.
Workbooks, rulers, compasses... materials such multicube games, or the Creator... we have had all of them. Let’s now take advantage of the digital resources we have to make learning maths easier and more stimulating for our students
Si hem de fer un viatge, posem el GPS o ens ho mirem al Google Maps del mòbil;
podem saber la distància, el temps que trigarem a arribar, els quilòmetres que hi ha... fins i tot el cost del viatge. No hem fet cap càlcul, únicament hem consultat una eina digital que ara ja és a l’abast de tothom. L’escola no pot donar l’esquena a l’ús de la tecnologia, especialment a primària, que és quan els nens comencen a fer-la servir. El que han de valorar els mestres és el pes que han de tenir ja les propostes digitals en l’aprenentatge de les matemàtiques que fan els nostres alumnes. Les eines com el llibre, el regle, el compàs... els materials com els jocs multicubs, el Creator... ja les tenim;
aprofitem també els recursos digitals per facilitar l’aprenentatge i millorar la percepció de les matemàtiques que tenen els nostres alumnes.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados