Ir al contenido

Documat


Parlar i enraonar per aprendre matemàtiques a educació infantil

  • Autores: Montserrat Torra Bitlloch
  • Localización: NouBiaix: revista de la FEEMCAT i la SCM, ISSN-e 2014-7104, ISSN 1133-4282, Nº. 35, 2014, págs. 52-67
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      En aquest article es presenten diverses pràctiques d’aula en les quals es parla per aprendre matemàtiques. S’analitzen les situacions per veure què aporta el fet de parlar del que s’està aprenent i es reflexiona sobre com avançar cap a un ús més freqüent i més eficient del llenguatge.

    • English

      In this paper we provide several classroom practices where students speak to learn mathematics. The situations are analyzed to check how the fact of speaking about what they learn contributes to their learning and there is some reflection on how to move towards a more frequent and efficient use of language.

  • Referencias bibliográficas

Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno