Ir al contenido

Documat


El laboratori de matemàtiques Maria Antònia Canals

  • Jordi Font [1] ; Roger Grau [1]
    1. [1] Institut Baix a Mar (Vilanova i la Geltrú)
  • Localización: NouBiaix: revista de la FEEMCAT i la SCM, ISSN-e 2014-7104, ISSN 1133-4282, Nº. 42, 2018, págs. 45-55
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • català

      Experimentació, descoberta, conceptuació i demostració o formalització. Aquestes són les quatre etapes que un bon recurs didàctic hauria de tenir. On ho fem? Com ho fem? Què utilitzem? Aquestes preguntes, entre d’altres, són el punt de partida del laboratori Maria Antònia Canals de l’Institut Baix a Mar. El laboratori és un espai on l’alumnat té disponible material per experimentar. El laboratori és un espai on l’alumnat pot treballar conjuntament.

    • English

      Experimentation, discovery, conceptualization, and demonstration or formalization: these are the four stages that a good learning resource should have. Where do we do it? How do we do it? What do we use? These questions, among others, formed the starting point for Maria Antònia Canals’ laboratory at the Institut Baix a mar, a space where students have material available to experiment with. The laboratory is a space where students can work together.


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno