Cecilia Calvo Pesce, Antonio Vila Corts
En els dos articles anteriors de la Comissió per a l’Impuls de les Conclusions del Segon Congrés Català d’Educació Matemàtica 2016 (CIC C2EM 2016) vam descriure el procés d’elaboració d’aquestes conclusions i els primers passos fets per impulsar-les, passos que van acabar concretant-se en l’establiment d’un llistat de línies d’impuls relacionades amb cinc qüestions:
la selecció i gestió de pràctiques d’aula, la millora de la imatge social de les matemàtiques, l’enriquiment professional, les xarxes com a eina d’intercanvi i l’actitud de canvi per a la millora.
En aquest tercer article complementarem aquesta informació amb el relat del treball realitzat durant l’últim any per difondre i aprofundir aquestes línies d’impuls. Un treball que ha tingut en tot moment com a principal finalitat preparar el camí per a la futura organització del proper Congrés Català d’Educació Matemàtica (C2EM 2020), que se celebrarà entre Reus i Tarragona els dies 7, 8 i 9 de juliol de 2020, d’una banda implicant i dinamitzant el professorat i, de l’altra, preparant el terreny per tal que el futur Comitè Científic pugui definir, amb l’encert més gran possible, les línies de treball del Congrés.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados