A l’Escola Las Seguidillas de Badia del Vallès, a finals del curs 2013-2014 ens vam plantejar fer un canvi metodològic on el treball manipulatiu i els aspectes significatius relacionats amb l’entorn eren els centres de la nostra activitat educativa a l’àrea de matemàtiques. En aquest article us presentarem les motivacions que ens van conduir a fer aquest canvi, les claus de la metodologia que estem utilitzant, alguns exemples de les activitats que realitzem en el dia a dia a l’aula i, finalment, la valoració dels resultats assolits pels alumnes després de cinc cursos.
At Las Seguidillas School in Badía del Vallés, towards the end of the 2013-2014 academic year, we decided to implement a methodological change in mathematics teaching, putting manipulative work and significant aspects related to the environment at the core of our educational activities. In this paper we set out the motivations behind this change, the key concepts of our methodology, some examples of everyday classroom activities and, finally, an evaluation of the change, including the pupils’ results, after five years of experience.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados