Barcelona, España
Dinamarca
Tots hem emprat alguna vegada la Viquipèdia. I tots hem escoltat recels sobre la seva validesa acadèmica. Des de l’origen, l’any 2001, les reflexions sobre la seva fiabilitat i la manera adequada d’usar-la en entorns acadèmics s’han anat succeint periòdicament. Tanmateix, cada cop es desenvolupen més projectes, tant dins la mateixa Viquipèdiacom en el seu entorn, orientats a la seva utilització en àmbits educatius i pedagògics. En aquesta contribució, es revisen els valors i límits de la Viquipèdia com a recurs didàctic i se n’emfasitzen aquells aspectes més significatius per a l’ensenyament de la química.
Anyone of us have used Wikipedia at some point. And anyone of us has listened to the concerns that exist over its academic use. Since its origin, back in 2001, many discussions on its reliability and on the right ways to use it have come to light. At the same time, many projects have evolved to make it relevant in educational and pedagogical settings. In this contribution, we revise the virtues and the limits of using Wikipedia as a teaching resource. Most attention will be placed on the most significant aspects for chemistry education.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados