Ir al contenido

Documat


Bridging the drawbacks generated in the international PHD studies due to the context of COVID-19

  • Autores: Ana María Lara Palma Árbol académico, Bruno Baruque Zanón Árbol académico
  • Localización: Desafíos de investigación educativa durante la pandemia COVID19 / Inmaculada Aznar Díaz (ed. lit.) Árbol académico, María Pilar Cáceres Reche (ed. lit.) Árbol académico, José Antonio Marín Marín (ed. lit.), Antonio José Moreno Guerrero (ed. lit.) Árbol académico, 2020, ISBN 978-84-1377-172-4, págs. 475-483
  • Idioma: inglés
  • Enlaces
  • Referencias bibliográficas
    • Abdellatif, A., Gatto, M. (2020). It´s OK not to be OK: shared reflections from two PhD parents in a time of pandemic. Gender, Work and Organization....
    • Baruque, B, Lara, A. M. (2020). International PhD Quality Assessment: Growing Awareness of Transnational Projection. Advances in Intelligent...
    • Campo, L. (2015). Una rúbrica para evaluar y mejorar los proyectos de aprendizaje servicio en la Universidad. RIDAS, Revista Iberoamericana...
    • Chang, C.-L. and Fang M. (2020) E-Learning and Online Instructions of Higher Education during the 2019 Novel Coronavirus Diseases (COVID-19)...
    • Dhawan, S. (2020). Online Learning: A Panacea in the Time of COVID-19 Crisis. Journal of Educational Technology Systems, 49(1), 5–22. https://doi.org/10.1177/0047239520934018
    • Doctoral Programmes in Europe´s Universities: Achievements and challenges. Report prepared for European Universities and Ministers of Higher...
    • European University. European Commission: Guide for experts on quality assessment. Actions managed by National Agencies. Luxemburgo (2019).
    • UBU Homepage: https://www.ubu.es/portal-detransparencia/resultados/posicionamiento-en-rankings-de-universidades.

Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno