Ir al contenido

Documat


Avaluant la competència en sostenibilitat

  • Àngels Hernández i Gómez [1] ; Jordi Segalàs i Coral [1]
    1. [1] Universitat Politècnica de Catalunya

      Universitat Politècnica de Catalunya

      Barcelona, España

  • Localización: V Congrés Internacional UNIVEST’15: els reptes de millorar l’avaluació. Girona, 9 i 10 de juliol de 2015, 2015, ISBN 978-84-8458-453-7, págs. 187-197
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • El treball de recerca que es presenta respon a la necessitat d'avaluar la competència en sostenibilitat dins de l'àrea de l'Enginyeria i l'Arquitectura. Primerament es presenta el procediment d'avaluació de les competències en general. A continuació la competència en sostenibilitat i compromís social (CSCS) es analitzada juntament amb el conjunt de competències més específiques. Posteriorment s'analitza el concepte de resultat d'aprenentatge i la relació amb la CSCS. Finalment es presenta la classificació dels resultats d'aprenentatge utilitzant les taxonomies de Bloom i de Krathwohl. Aquesta classificació és el primer pas per definir una metodologia d'avaluació de la Competència.


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno