Ir al contenido

Documat


Anàlisi d’un obstacle didàctic: Convexitat i concavitat d’una funció en un interval

  • Autores: Joan Pons Tomàs, Fernando Arenas Planelles
  • Localización: XIII Jornades d’Educació Matemàtica de la Comunitat Valenciana: Innovació i tecnologia en educació matemàtica / Societat d’Educació Matemàtica de la Comunitat Valenciana “al-Khwārizmī” (SEMCV) (aut.), 2019, ISBN 978-84-09-14773-1, págs. 287-300
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Aquest treball s’integra en una problemàtica més general que té com objectiu estudiar la idea d’obstacle cognitiu amb la finalitat de prendre consciència de l’obstacle, de quin és el concepte pretès, que és el que l’obstacle impedeix comprendre, quines són les xarxes associades i quines són les possibilitats de superar eixe obstacle. Analitzarem definicions de diccionaris, llibres d’art, llibres de matemàtiques, llibres d’economia i diferents llibres de text. Els resultats indiquen que: 1) els diccionaris consultats presenten anàlogues definicions; 2) els llibres d’art presenten anàlogues definicions; 3) els de matemàtiques presenten diferents definicions; 4) diferents d’economia presenten anàlogues definicions; 5) diferents Universitats presenten diferents conceptes de concavitat i convexitat.


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno