Ir al contenido

Documat


La calculadora com a recurs didàctic a l’educació primària

  • Autores: Inmaculada Vilaplana Esteve, Luis Bonet Juan, María Teresa Navarro Moncho
  • Localización: XIII Jornades d’Educació Matemàtica de la Comunitat Valenciana: Innovació i tecnologia en educació matemàtica / Societat d’Educació Matemàtica de la Comunitat Valenciana “al-Khwārizmī” (SEMCV) (aut.), 2019, ISBN 978-84-09-14773-1, págs. 101-112
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • La majoria dels organismes internacionals com ara l’ICMI (The International Commission on Mathematical Instruction), NCTM (The National Council of Teachers of Mathematics), i l’Informe Cockcrof sembla que estan a favor de l’ús de la calculadora en el procés d’aprenentatge des dels primers nivells educatius. La majoria de les conclusions de les investigacions sobre l’ús de les calculadores reflecteixen una millora en l’actitud cap a les matemàtiques, les destreses personals de càlcul, la comprensió de problemes i la resolució de problemes. Amb l’objectiu d’oferir al professorat materials que puguen utilitzar a l’aula, des de fa un any la FESPM promou un grup de treball de calculadores, en format de seminari, on s’elaboren materials que es porten a l’aula. En aquest taller es treballaran materials elaborats pels professors del seminari.


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno