Ir al contenido

Documat


Interdisciplinarietat a l’educació científica

    1. [1] Col·legi La Salle Bonanova. Departament de Ciències
  • Localización: Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, ISSN-e 2174-6486, ISSN 0212-4521, Nº Extra 0, 2009 (Ejemplar dedicado a: VIII Congreso Internacional sobre Investigación en Didáctica de las Ciencias), págs. 2195-2199
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • La comunicació es proposa analitzar les relacions entre les diferents disciplines científiques presents al currículum d’educació secundària obligatòria. Intenta acostar-se a un model d’interdisciplinarietat, amb els aspectes comuns. Se centra en el desenvolupament d’una competència científica com és la resolució de problemes. S’estudien els diferents contextos reals en què es poden presentar les situacions problemàtiques pròpies de les diverses disciplines científiques. Les recreacions matemàtiques constitueixen una estratègia didàctica que afavoreix la interdisciplinarietat i transmet una forta motivació. Com a resultat, la competència assolida els permetrà prendre decisions conscients i raonades en el futur.


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno