ENGIN, G. (2018): «The Opinions of the Multigrade
Classroom Teachers on Multigrade Class Teaching
Practices (Multiple Case Analysis: Netherlands-Turkey
Example)»....
GREER, B. (2013): «Teaching through ethnomathematics:
possibilities and dilemmas», en BERGER, M. y otros
(eds.): Proceedings of the Seventh...
HUENCHO, A. (2017): S«trengthening the ways of
Mathematize of the Mapuche people at the school», en
CHRONAKI, A. (ed.): Mathematics Education...
HUENCHO, A.; CHANDÍA, E. (2018): «Sistema Numérico
Mapuche: comparación entre el registro histórico y
el hablante de hoy». VI Congreso Internacional...
HUENCHO, A.; ROJAS, F.; CHANDIA, E. (2018):
Caracterización del desarrollo del conocimiento matemático mapuche en contexto educativo. [En...
HUENCHO, A.; ROJAS, F.; WEBB, A. (2018): «Desarrollo
de Mejores Oportunidades de Aprendizaje
Matemático Intercultural: Proyecciones desde...
NATIONAL COUNCIL OF TEACHERS OF MATHEMATICS,
NCTM (2014): Principles to actions. Reston, VA.
NCTM.