Sergi Gallego Rico, Mariela L. Álvarez López, Sergio Bleda Pérez, Augusto Beléndez , J. David Ballester Berman
, Tomás Martínez Marín
, Juan Manuel Sáez Martínez
, Josué Antonio Nescolarde Selva
Dins de la tasca de coordinació del primer curs del grau de telecomunicacions s'ha observat un grau molt elevat d'abandonament de la titulació. Aquest fet condiciona la tasca i metodologia docent. Amb la intenció d'incrementar la qualitat del nou grau i augmentar les taxes de eficàcia, hem buscat els motius que originen aquest alt grau d’abandonament dins la titulació i hem ideat possibles solucions que posen remei o pal·lien en certa mesura aquest problema. Per això es presenten estratègies i mecanismes per augmentar la qualitat de la docència, es comparen els resultats dels darrers cursos i s’analitzen els resultats de les estratègies posades en marxa. La tasca ha estat desenvolupada pels coordinadors de cada assignatura que conjuntament han analitzat com es va produir l'abandó durant l'avaluació continuada
© 2008-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados