Eneko Agirre Bengoa , Itziar Aldabe Arregi, Oier López de Lacalle Lecuona , Íñigo López Gazpio, Montse Maritxalar Anglada
This work describes the first steps towards automatic response analysis. To explain these steps, we describe two systems from the education al domain: on the one hand, a system that uses hierarchical structures to grade answers; and, on the other hand, a system capable of comparing answer segments in order to try to explain the grading. In addition, we analyze an international educational domain task and describe the principal techniques used.
Lan honetan erantzunen kalifikazio automatikorako lehen urratsak azaltzen ditugu. Urrats horiek azaltzeko irakaskuntzaren domeinuko bi sistema deskribatzen ditugu:bata, erantzunak hierarkikoki antolatzen eta kalifikatzen dituena; eta, bestea, kalifikazioaren azalpena emateko asmoz, erantzunaren zatiak erreferentzia baten aurka alderatzeko gai dena. Horretaz gain, irakaskuntzaren alorreko ataza internazional bat aztertuz alorreko teknika erabilienak mahairatzen ditugu.
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados