Ir al contenido

Documat


Conexións matemáticas no ensino medio no período 1960-1980

  • Luis Carlos Cachafeiro Chamosa [3] ; José Antonio Carpente Sardiña [1] ; Francisco Manuel Rodríguez Mayo [2]
    1. [1] IES de Fene
    2. [2] IES Miguel A. González Estévez (Vilagarcía de Arousa)
    3. [3] IES Pontepedriña
  • Localización: Boletín das ciencias, ISSN 0214-7807, Ano 28, Nº. 80, 2015, págs. 35-48
  • Idioma: gallego
  • Enlaces
  • Resumen
    • Empregando algúns libros de texto dos anos 60 e 70 analízanse as conexións empregadas na Matemática do Bacharelato nese período. Esta análise per-mite comparar os tipos de conexións en cada unha das décadas entre si e en relación co uso actual do coñecemento non matemático nas aulas de mate-máticas. A análise realizada é de utilidade para visualizar que tipos de ele-mentos da sociedade se recollen nos libros de cada período nas conexións matemáticas e para estudar os cambios que se produciron nos contidos ma-temáticos e na sociedade. Esta análise pon en cuestión a crenza no carácter independente dos textos de Matemáticas respecto da propia sociedade. Polo intervalo seleccionado podemos ver exemplos de como a ditadura existente durante o primeiro período analizado, a matemática moderna e os cambios sociais do período preconstitucional reflíctense en conexións matemáticas incorporadas aos textos educativos deses anos


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno