Ir al contenido

Documat


El comportament de l'estudiant com a element diferenciador en la millora de l'eficiència i la qualitat de l'educació

  • Autores: Alfred Moncho Pellicer
  • Localización: Investigación e Innovación Educativa al Servicio de Instituciones y Comunidades Globales, Plurales y Diversas / coord. por María Cristina Cardona Moltó Árbol académico, Esther Chiner Sanz, Antonio Giner Gomis, 2013, ISBN 978-84-695-8363-0, págs. 1199-1205
  • Idioma: español
  • Enlaces
  • Resumen
    • Quan parlem de convivència � en el context de la present línia d'investigació - ens estem referint a les accions interpersonals positivament interposades en comú. La dita afirmació adquirix un especial sentit en tots i cada un dels Centres Educatius per la seua clara i essencial virtualitat formativa. Conseqüentment, les relacions considerades intersubjectives, poden ser classificades de forma negativa o positiva. Per consegüent, sense un clima positiu és impossible efectuar una docència eficaç i eficient. Açò significa apel·lar per la convivència educativa. És per això que la nostra pretensió en el present estudi no és una altra que la d'analitzar quins són les majors conductes disconvivenciales (variables conductuals) - segons el professorat en actiu - que generen situacions conflictives i conseqüentment, al mateix temps també, estudiar algunes de les mesures utilitzades pels docents per a la millora del clima de desencontre existent actualment en els nostres centres educatius


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno