El currículum d'educació infantil presenta els continguts estructurats en tres àrees de coneixement, però ens recorda que "...aquesta estructura pot ajudar a sistematitzar i planificar l'activitat docent, però no ha de suposar presentar la realitat parcel.lada, sinó que cal crear uns espais d'aprenentatge globalitzats, establint relacions entre els continguts de les diferents àrees." (DOG, p. 68263) L'experiència que narrem en aquest article va ser duta a terme en un grup de quatre anys, en una escola on l'element estètic i artístic és un dels eixos transversals del programa. Així mateix, el fet de buscar els lligams entre diferents llenguatges, i la relació entre àrees, és una de les claus metodològiques fonamentals d'aquest centre. Aquests aspectes que s'acaben d'esmentar varen facilitar el treball globalitzat que presentem més endavant, en el qual, tot partint d'una obra d'art, es treballen diferents continguts matemàtics vinculats a la geometria, junt amb aspectes d'altres àrees i llenguatges (Edo, 2008; Edo i Gómez, 2006).
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados