Ir al contenido

Documat


Hizkuntzaren Tratamendu Automatikoa Euskararen Irakaskuntzan

  • Autores: Itziar Aldabe Arregi, Bertol Arrieta Kortajarena, Arantza Díaz de Ilarraza Sánchez Árbol académico, Montse Maritxalar Anglada Árbol académico, Ianire Niebla Toledano, Maite Oronoz Anchordoqui Árbol académico, Larraitz Uria Garin
  • Localización: Bat: Soziolinguistika aldizkaria, ISSN 1130-8435, Nº. 66, 2008 (Ejemplar dedicado a: Teknologi berriak eta euskara), págs. 61-69
  • Idioma: euskera
  • Enlaces
  • Resumen
    • Ordenagailu bidezko hizkuntzen irakaste-sistematan, normalean ariketa itxiak aurkezten zaizkie ikasleei. Esaterako, lau aukeren artean zuzena aukeratzea. Mota honetako ariketetan ordenagailuak aldez aurretik gordeta dauka emaitza zuzena. Ariketa irekia denean, aldiz, ikasleak nahi duena idazteko aukera dauka. Kasu honetan ikaslearen emaitza ez dago aurreikusterik, prozesua automatizatzeko zailtasuna nabarmen handituz. Izan ere, hizkuntza baten irakaste-prozesuan lagungarri gerta daitezkeen tresna askoren baliagarritasuna handitu egingo litzateke, hizkuntzaren tratamendu automatikoan oinarrituko balira. Artikulu honen helburu nagusienetakoa IXA ikerketa-taldeak bide honetan eman dituen pausoak azaltzea da, hizkuntzaren tratamendu automatikoa hizkuntzaren irakaskuntzan nola erabil daitekeen deskribatuz. Ildo honetan, hiru arlo jorratzen ditugu nagusiki: ikasleek erabiltzen duten hizkuntzaren azterketa, irakaste-prozesuan lagungarri gerta daitezkeen tresna informatikoen bideragarritasuna eta baliabide didaktikoen sorkuntza.


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno