Ir al contenido

Documat


Diseño e implementación de metodologías adaptadas al EEES, aportaciones al diseño de la acción tutorial: el cas dels laboratoris com exemple de models de ensenyament de Física

  • Autores: María J. Caturla Terol Árbol académico, Adolfo Celdrán Mallol, José Antonio Pons Botella Árbol académico, m Cano Villalva, José Moisés Villalvilla Soria, J.L. Domènech Blanch, Albert Gras Martí Árbol académico, Mario Pardo Casado, Juan Antonio Miralles Torres Árbol académico, Julio V. Santos Benito
  • Localización: Redes de investigación docente en el Espacio Europeo de Educación Superior, Vol. 1, 2006 (La construcción colegiada del modelo docente universitario del siglo XXI / coord. por María Ángeles Martínez Ruiz Árbol académico, Vicente Carrasco Embuena), ISBN 84-268-1265-1, págs. 169-182
  • Idioma: catalán
  • Enlaces
  • Resumen
    • Hem centrat els esforços en coordinar els ensenyaments d¿asignatures de física de cursos consecutius i amb el curs 0. Hem avaluat la correlació entre els resultats dels alumnes que han seguit aquest curs zero experimental, i els que no. com a conseqüéncia, hem redissenyat els contiguts del primer any de carrera. Hem analitzat, i fer propostes d¿integració de les practiqués de laboratori de ri: hem fet proves de com abordar les práctiques de laboratori de manera activa, seguint les orientacions constructivistes i un treball actiu grupal sota la guia del profesor. Hem integrat en les práctiques de laboratori les einesque aporten las TIC, com ara les simulacionsi els dispositius d¿adquisició automatizada de dades experimental, l¿análisi i la formalització matemática de processos filmts amb videocámares digitals, etc. Per fi, hem elaborat diversos materials curriculars, com a resultat de la recerca en xarxa.


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno