En aquest article m'agradaria ex posar que em semblen alguns reptes importants per a I'ensenyament d'assignatures de matematiques en I'actual context universitari. No entraré en el camp de la formació de mestres i pro-fessors de secundaria, ni en el camp específic i minoritari de la formació de matematics, sinó que intentaré referir-me, des d'una optica internacio-nal, a aquest immens conjunt de formació matematica que es dóna avui en els estudis superiors més diversos. És ben cert que no hi ha res tan divers com el món universitari d'arreu i que generalitzar en aquest camp és un terreny relliscós, pero sí que m'ha semblat anar captant en els darrers anys unes problematiques que podrí-em qualificar d'universals en els pa'isos avanr;ats. Voldria fer referencia a aquestes problematiques, després d'escoltar tot el que s'ha dit en els da-rrers cinc anys a tots els congressos i reunions on s'ha parlat del tema, (Derek, 1998) (Alsina, 1998) pero formulant en positiu els reptes que ens plantegem
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados