Ir al contenido

Documat


Itinerarios de formación para a acreditación da competencia dixital docente

  • Eduardo R. Rodríguez-Machado [1] ; Emilio J. Veiga-Río [2] ; Beatriz López González [4] ; Rocío Rodríguez-Padín [1] ; Natalia Abalde Amoedo [3]
    1. [1] Universidade da Coruña

      Universidade da Coruña

      A Coruña, España

    2. [2] Xunta de Galicia

      Xunta de Galicia

      Santiago de Compostela, España

    3. [3] Universidad Internacional de La Rioja

      Universidad Internacional de La Rioja

      Logroño, España

    4. [4] UNED. A Coruña
  • Localización: XVII Congreso Internacional Gallego-Portugués de Psicopedagogía: IV Congreso de la A.C.I.P.: (A Coruña, 30, 31 de agosto y 1 de septiembre de 2023) / coord. por Manuel Peralbo, Alicia Risso, Alfonso Barca Lozano Árbol académico, Juan-Carlos Brenlla-Blanco Árbol académico, Bento Duarte da Silva, Leandro S. Almeida Árbol académico, Anabela Cruz Santos, 2023, págs. 1976-1986
  • Idioma: gallego
  • Títulos paralelos:
    • Training itineraries for accreditation of teaching digital competence
  • Enlaces
  • Resumen
    • galego

      Este artigo está enmarcado dentro do itinerario de acreditación en competencia dixital (nivel A2) proposto pola Comisión TIC da rede permanente de formación do profesorado da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional. Este curso desenvólvese totalmente en rede sen que exista previsión de ningunha sesión presencial. Sabemos que a tarefa de titoría resulta polo tanto moi importante no bo funcionamento do mesmo. Pretendemos explicar como funciona os itinerarios de competencias dixitais dende o perfil do titor do curso. O asesoramento no funcionamento da Plataforma, as axudas na resolución de dificultades, as correccións e as avaliacións serán tarefas primordiais no traballo do titor.

    • English

      This article is framed within the itinerary of accreditation in digital competence (level A2) proposed by the ICT Commission of the permanent network of teacher training of the Ministry of Education, University and Vocational Training. This course will take place entirely online without any face-to-face session being foreseen. We know that the tutoring task is both very important and not the same functioning. We intend to explain how the itineraries of the competencies available from the profile of the tutor of the course work. The advice on the functioning of the Platform, the help in resolving difficulties, the corrections and the evaluations will be essential tasks in the work of the tutor.


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno