Ir al contenido

Documat


Como traballamos o sentido estocástico no ensino secundario?

  • Autores: Fabio José González Eiras
  • Localización: Gamma: revista galega de educación matemática, ISSN 1578-2980, ISSN-e 3020-7843, Nº. 15 15, 2025, págs. 9-17
  • Idioma: gallego
  • Títulos paralelos:
    • How do we work the stochastic sense in secondary education?
  • Enlaces
  • Resumen
    • galego

      O sentido estocástico referido na LOMLOE require dun coidado deseño de situacións de aprendizaxe, relevantes e significativas para o alumnado, seguindo os preceptos do DUA. Neste artigo preténdese amosar unha aproximación a este obxectivo, cunha metodoloxía avaliada nas aulas de secundaria.

    • English

      The stochastic sense referred to in the LOMLOE requires a careful design of learning situations, relevant and meaningful for the student, following the precepts of the UDL (Universal Design for Learning). This article aims at showing an approach to this objective, over a methodology assessed in secondary school classrooms.


Fundación Dialnet

Mi Documat

Opciones de artículo

Opciones de compartir

Opciones de entorno