Hayal Yavuz Mumcu, Meral Cansiz Aktas
págs. 3-25
A framework for using learning theories to inform ‘growth mindset’ activities
Anita Campbell, Tracy Craig, Brandon Collier-Reed
págs. 26-43
Jihyun Hwang, Kyong Mi Choi
págs. 44-62
Mohamad M. Hammoudi
págs. 63-86
Dié Gijsbers, Lesley de Putter-Smits, Birgit Pepin
págs. 87-102
Using videos to improve oral presentation skills in distance learning engineering master's degrees
Carlos Galindo Pastor , Pablo Gregori Huerta , Vicente Martínez García
págs. 103-114
Erdem Çekmez
págs. 115-130
págs. 131-135
págs. 136-140
Richard Miles
págs. 141-149
Antonio Rivera Figueroa, José Manuel Rivera Rebolledo
págs. 150-151
págs. 152-156
págs. 157-160
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados