Taxonomía ilustrada dos recursos didácticos
Luis Puig Mosquera, Jorge Mejuto Couce
págs. 5-12
Os erros como fonte de problemas matemáticos
Antonio Sarmiento Escalona
págs. 13-15
Un exemplo de globalización en matemáticas
Covadonga Rodríguez Moldes
págs. 16-22
As peripecias duns profesores que quixeron calcular a circunferencia terrestre
Manuela Fernández Fernández, José Benito Búa Ares, Mª José Fernández García
págs. 23-27
Josefa Paz Leira
págs. 28-31
Proposta didáctica: realización dun proxecto en grupos xeográficamente separados
Beatriz Hernández Mato
págs. 32-35
págs. 36-39
Salvador Naya , Matilde Ríos Fachal
págs. 41-43
Democracia e matemáticas. Métodos de elección social
José Ricardo Lopez Saavedra
págs. 44-48
págs. 49-51
¿Unha enésima demostración visual para o Teorema de Pitágoras?
Manuel Díaz Regueiro
pág. 52
Jesús Calvo Rovira, Manuel Díaz Regueiro
págs. 53-54
Serie de factoriais da función exponencial e aplicacións ó calculo de raíces e potencias
Manuel Díaz Regueiro
págs. 55-56
págs. 57-65
Os elementos da geometría analítica (1879), de Domínguez Hervella
José Javier Escribano Benito
págs. 66-70
¿Son os investigadores e os divulgadores científicos cómplices do terrorismo?
Xosé Enrique Pujales Martínez
págs. 79-81
págs. 95-100
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados