págs. 1029-1029
A Medieval Mystery: Nicole Oresme's Concept of Curvitas
Isabel M. Serrano, Bogdan D. Suceava
págs. 1030-1034
The Method of Archimedes: Propositions 13 and 14
Shirley B. Gray, Cye Waldman, Daniel Ye Ding, Gustavo Gordillo, Samuel Landsberger
págs. 1036-1040
Clark Barwick, Michael Hopkins, Ieke Moerdijk , Haynes Miller
págs. 1042-1045
págs. 1046-1047
págs. 1049-1054
págs. 1055-1055
págs. 1057-1061
Doceamus: Teaching University Mathematics: One Mathematician's Contribution
Brooke Max, Jill A. Newton
págs. 1062-1064
págs. 1066-1069
Mathematics of the Transcendental—A Book Review by
Andrej Bauer
Es reseña de:
Mathematics of the Transcendental
Alain Badiou
págs. 1070-1071
págs. 1074-1075
What's Math Got to Do with It? —A Book Review by
Alfred B. Manaster
Es reseña de:
What's Math Got to Do with It?
Jo Boaler
págs. 1077-1079
págs. 1080-1082
págs. 1084-1085
págs. 1086-1088
págs. 1089-1093
págs. 1094-1101
págs. 1103-1104
págs. 1105-1105
págs. 1106-1109
págs. 1112-1115
págs. 1116-1149
págs. 1155-1165
págs. 1167-1168
© 2008-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados